Ajankohtaista

Haemme myyntineuvottelijoita vakituiseen työsuhteeseen sekä kesätöihin!

Odotamme sinulta
- oma-aloitteisuutta ja tavoitteellisuutta
- aktiivista ja positiivista asennetta myyntityöhön
- kykyä solmia uusia asiakassuhteita


Tarjoamme sinulle
- kiinnostavan ja haasteellisen tehtävän
- tunnetut tuotteet ja valmiita projekteja
- mahdollisuuden menestyä
- kiinteän pohjapalkan lisäksi kannustavan provisiopalkan

Työaika 6h/pv ma-pe klo 8-15 välisenä aikana.

 

Lähetä vapaamuotoinen hakemus: rekry@karjalanmediacenter.fi

Hakemusten perusteella pyydämme haastatteluun, jossa katsomme yhdessä sinulle sopivan työtehtävän!

 

 

19.01.2010  Töihin Karjalan MediaCenteriin

Hae mukaan Karjalan MediaCenterin tehokkaaseen myyntitiimiin! Tarjolla monipuolisia työmahdollisuuksia myynnin ja markkinoinnin parissa.

23.12.2009  Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta

Karjalan MediaCenterin väki toivottaa mukavaa ja rauhallista Joulun aikaa.

10.12.2009  Karjalan MediaCenter lahjoittaa jouluiloa UNICEFin kautta

Karjalan MediaCenterin joululahjoitus kohdistetaan tänä vuonna UNICEFin kautta köyhimpien maiden lasten hyvinvointiin. Lahjoituksilla tuetaan lasten mahdollisuutta koulunkäyntiin ja turvalliseen ympäristöön sekä asianmukaiseen terveydenhuoltoon.UNICEF keskittyy lasten olojen parantamiseen pitkällä tähtäimellä, mutta osallistuu myös hätäapuun.

07.12.2009  G4S:n toimintaan lisätehoa ajanvarauspalveluilla

G4S Security Services Oy on lisännyt tehokkuuttaan Karjalan MediaCenterin ajanvarauspalveluiden avulla. Buukkauksesta on saatu erittäin hyvää palautetta ja hyöty on näkynyt selvästi myyntituloksissa. Ajanvarauspalveluiden avulla mahdollistetaan entistä tehokkaampi resurssien käyttö ja tehokas myynnin tuki.

04.12.2009  Yhteistyö Aillos Oy:n kanssa jatkuu

Karjalan MediaCenterin ja Aillos Oy:n yhteistyö on saanut jatkoa, kun Karjalan MediaCenter toteutti Aillos Oy:lle uuden koulutuskokonaisuuden. Koulutus oli jatkoa hyvää palautetta keränneelle myyntikoulutukselle.

23.11.2009  Ajanvarauspalveluilla tehoa yrityksen toimintaan

Karjalan MediaCenterin ajanvaraus- ja buukkauspalveluiden kysyntä on kasvanut selvästi talouden taantuman seurauksena. Yritykset ovat olleet entistä kiinnostuneempia palveluista, joiden avulla voidaan kasvattaa yrityksen toimintatehoa ja lisätä myyntiä. Viimeisin ajanvarauspalveluprojekti toteutettiin Controlmaticille.

02.11.2009  Karjalan MediaCenter mukana henkilöstön hyvinvointi -haasteessa

Karjalan MediaCenter on mukana valtakunnallisessa Porraspäivät -haasteessa. Haasteen tarkoituksena on aktivoida työntekijät valitsemaan portaat hissin sijasta ja lisätä hyötyliikunnan määrää työpäivän aikana. Jo pieni liikuntamäärän lisäys vaikuttaa positiivisesti terveyteen, hyvinvointiin ja mielialaan!

16.10.2009  Ensi vuonna panostetaan markkinointiviestintään

Uuden mainosbarometri selvityksen mukaan yritykset aikovat kasvattaa markkinointibudjettejaan ensi vuodelle. Markkinointikanavien trendit ovat selkeästi havaittavissa ja yritykset hyödyntävät verkkomedian mahdollisuudet entistä tehokkaammin. Investoinneissa näkyvät niin hakemistopalvelut, hakusanamainonta, telemarkkinointi kuin sähköposti - ja mobiilimarkkinointi.

08.10.2009  B-to-B -myynnissä johtajatason ansioille

Myyntiala on noussut yhdeksi parhaiten palkatuista aloista. Parhaat palkat liikkuvat B-to-B sektorin myynnissä, jossa tehokkaimmat myyjät yltävät jopa johtajatason ansioihin. Alan huimaan palkkakehitykseen on vaikuttanut toimiva palkkausrakenne.

25.09.2009  Karjalan MediaCenterin myyntikoulutuksille on kysyntää

Karjalan MediaCenterin räätälöidyt myyntikoulutukset ovat olleet kysyttyjä. Monipuoliset koulutukset antavat työkaluja niin kokonaisvaltaiseen myyntiin, lisämyynnin toteuttamiseen kuin toimiviin asiakassuhteisiinkin. Myyntiin panostaminen on näkynyt etenkin kriittisen taloustilanteen aikana. Viimeisin koulutus toteutettiin Aillos Oy:lle.

« Edelliset
123456789
Seuraavat »