Ajankohtaista

Haemme myyntineuvottelijoita vakituiseen työsuhteeseen sekä kesätöihin!

Odotamme sinulta
- oma-aloitteisuutta ja tavoitteellisuutta
- aktiivista ja positiivista asennetta myyntityöhön
- kykyä solmia uusia asiakassuhteita


Tarjoamme sinulle
- kiinnostavan ja haasteellisen tehtävän
- tunnetut tuotteet ja valmiita projekteja
- mahdollisuuden menestyä
- kiinteän pohjapalkan lisäksi kannustavan provisiopalkan

Työaika 6h/pv ma-pe klo 8-15 välisenä aikana.

 

Lähetä vapaamuotoinen hakemus: rekry@karjalanmediacenter.fi

Hakemusten perusteella pyydämme haastatteluun, jossa katsomme yhdessä sinulle sopivan työtehtävän!

 

 

23.07.2009  Haetaan työntekijöitä myyntiin ja markkinointiin

Loppukesälle ja syksyyn vielä muutamia avoimia työpaikkoja. Yritysmyyntineuvottelijoille myös osa-aikatyötä esimerkiksi opiskelujen oheen.

02.07.2009  Karjalan MediaCenterin rekrytointikanavaksi välittäjä.fi

Karjalan MediaCenter on ottanut käyttöön uuden rekrytointikanavan välittäjä.fi -palvelun. Välittäjä on netissä toimiva työnvälityspalvelu, jonka avulla työnantajat voivat ilmoittaa avoimista työpaikoistaan ilmaiseksi.

01.06.2009  Yritysmyyntineuvottelijan paikka auki

Karjalan MediaCenterin myyntitiimissä on avoinna vakituinen yritysmyyntineuvottelijan paikka. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löytyessä. Soita ja sovi haastatteluaika.

22.05.2009  Työhyvinvointiin panostaminen kasvattaa tulosta

Työhyvinvointi on yksi tärkeimmistä yrityksen toimintaan vaikuttavista tekijöistä. Työhyvinvointiin panostamalla vaikutetaan työntekijöiden työtehoon ja -motivaatioon sekä yrityksen imagoon ja toimintakykyyn. Vähentyneet sairauspoissaolo- ja alentuneen työkyvyn aiheuttamat kustannukset yhdessä tehokkaan ja tuloksellisen toiminnan kanssa kasvattavat yrityksen kilpailukykyä ja tulosta.

27.03.2009  Hyvin suunniteltu ulkoistamisprosessi tuo säästöjä jopa 20 % vuodessa

Ulkoistaminen on panostamista tulevaisuuteen. Ulkoistamisprosesseilla varmistetaan yrityksen toimintakyvyn säilyttäminen ja palveluiden korkea laatu. Ulkoistamalla mahdollistetaan myös yrityksen resurssien tehokas hyödyntäminen ja suorituskyvyn parantaminen taantumankin aikana. Ernst & Youngin teettämän tutkimuksen mukaan ulkoistamisprosessien avulla säästöjä kertyy vuodessa 10–20 %. Telemarkkinointipalvelut ovat yksi kustannustehokkaimmista ulkoistamiskanavista.

19.03.2009  Telemarkkinointi on vahvistanut asemansa suurimpien mainosmedioiden joukossa

Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton teettämän tutkimuksen mukaan telemarkkinointiin panostetaan nykyään jopa enemmän kuin televisiomainontaan. Vuoden 2008 aikana yritykset käyttivät arvion mukaan telemarkkinointipalveluihin kokonaisuudessaan noin 400 miljoonaa euroa, josta asiantuntijapalveluiden osa oli noin 255 miljoonaa. Vuonna 2008 telemarkkinointipalveluiden kysyntä kasvoi 3 %.

11.03.2009  Karjalan MediaCenter sponsoroi suomalaista huippu-urheilua

Karjalan MediaCenter on mukana Suomen Hiihtoliiton sponsoritoiminnassa. Sponsoritoiminnan avulla Karjalan MediaCenter vaikuttaa mäkihypyn, yhdistetyn ja maastohiihdon maajoukkueiden menestykseen ja nuorten urheilijalupausten urakehitykseen. Hiihtoliiton Hiihtourheilun ystävät -ohjelman kautta Karjalan MediaCenter on osa suomalaisen huippu-urheilun tukiverkostoa ja mukana maajoukkuetoiminnan sisäpiirissä.

25.02.2009  Karjalan MediaCenterin käännöspalveluilla on ollut kysyntää

Karjalan MediaCenter tarjoaa kattavien puhelinpalveluiden lisäksi laadukasta käännöspalvelua. Suurimpana kohderyhmänä käännöspalveluille ovat olleet yritykset, jotka haluavat tarjota asiakkailleen tietoa yrityksen toiminnasta ja markkinoida yrityksen palveluita asiakasryhmien omalla kielellä. Käännöspalveluita käytetään usein nettisivujen kieliversioiden luomiseen ja markkinointimateriaalien kääntämiseen, jolloin alakohtaisen sanaston tuntemus korostuu.

20.02.2009  Karjalan MediaCenter Mikki auki -konsertin yhteistyöyrityksenä

Karjalan MediaCenter tukee kulttuuri- ja musiikkiharrastusta sponsoroimalla 21.2.2009 järjestettävää Mikki auki -konsertti-iltaa. Konsertissa esiintyy 25 Markku Köntän lauluoppilasta mukaanlukien iskelmälaulun suomenmestari ja Karjalan MediaCenterin oma laulava myyntimies Markus Kokkonen.

19.02.2009  Karjalan MediaCenteristä erikoistunutta asiantuntijapalvelua monella kielellä

Karjalan MediaCenter on laajentanut telemarkkinointipalvelujaan myös Suomen rajojen ulkopuolelle. Kansainvälisten puhelinpalveluiden avulla asiakasyrityksille voidaan tarjota yhä suurempaa lisäarvoa tuottavaa myynti- ja markkinointipalvelua. Asiakkaan omalla kielellä toteutettavat palvelut nostavat palveluiden tarjoajan statusta ja helpottavat asiointia.

« Edelliset
123456789
Seuraavat »