Ajankohtaista

Haemme myyntineuvottelijoita vakituiseen työsuhteeseen sekä kesätöihin!

Odotamme sinulta
- oma-aloitteisuutta ja tavoitteellisuutta
- aktiivista ja positiivista asennetta myyntityöhön
- kykyä solmia uusia asiakassuhteita


Tarjoamme sinulle
- kiinnostavan ja haasteellisen tehtävän
- tunnetut tuotteet ja valmiita projekteja
- mahdollisuuden menestyä
- kiinteän pohjapalkan lisäksi kannustavan provisiopalkan

Työaika 6h/pv ma-pe klo 8-15 välisenä aikana.

 

Lähetä vapaamuotoinen hakemus: rekry@karjalanmediacenter.fi

Hakemusten perusteella pyydämme haastatteluun, jossa katsomme yhdessä sinulle sopivan työtehtävän!

 

 

19.02.2009  Karjalan MediaCenteristä erikoistunutta asiantuntijapalvelua monella kielellä

Karjalan MediaCenter on laajentanut telemarkkinointipalvelujaan myös Suomen rajojen ulkopuolelle. Kansainvälisten puhelinpalveluiden avulla asiakasyrityksille voidaan tarjota yhä suurempaa lisäarvoa tuottavaa myynti- ja markkinointipalvelua. Asiakkaan omalla kielellä toteutettavat palvelut nostavat palveluiden tarjoajan statusta ja helpottavat asiointia.

17.02.2009  Talouden taantuma ei vaikuta Karjalan MediaCenterin kesätyöpaikkojen tarjontaan

Karjalan MediaCenterin työllistämistilanne näyttää suotuisalta. Työtä on tarjolla monelle myynnistä ja markkinoinnista kiinnostuneelle ja kesätyöpaikkojakin on jo tullut hakuun. Asiantuntijapalveluita tarjoavien telemarkkinointiyritysten palveluiden kysyntä on pysynyt korkeana, millä on ollut positiivinen vaikutus uusien työpaikkojen syntyyn.

12.02.2009  Karjalan MediaCenter mukana Kesäpestuu -tapahtumassa

Joensuun kauppakeskus Iso Myyssä pidetään 20.2. Kesäpestuu -tapahtuma. Tapahtuman tarkoituksena on saattaa yhteen työntekijöitä tarvitsevat työnantajat ja työnhakijat. Karjalan MediaCenter on tapahtumassa esittelemässä yrityksen toimintaa ja työmahdollisuuksia.

26.01.2009  Toimivan viestinnän ja tiedotuksen merkitys korostuu epävarmassa taloustilanteessa

Talouden taantuma vaikuttaa työntekijöihin ja yritysten työilmapiiriin, jolloin etenkin sisäisen viestinnän merkitys korostuu yritysten toiminnassa. Pitkäjänteinen ja suunniteltu viestintä vaikuttaa merkittävästi työntekijöiden motivaatioon ja sitä kautta yrityksen tulokseen.

19.01.2009  Karjalan MediaCenter luennoi Avartum Instituutin koulutuksessa

Karjalan MediaCenterin yksikön johtaja Kirsi Naumanen luennoi tehokkaasta telemarkkinoinnista ja onnistumisen avaimista Avartum Instituutti Oy:n myynnin valmennusohjelma -koulutuksessa. Naumanen puhui vuosien kokemuksen tuomalla varmuudella ja painotti luennossaan etenkin toimivan vuorovaikutuksen ja tilannetajun merkitystä.

23.12.2008  Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta

15.12.2008  Onnistuneet toiminnan linjaukset hyvän tuloksen perustana

Vuosi 2008 on ollut Karjalan MediaCenterille nopean kasvun ja kehittymisen aikaa. Toimintalinjojen tarkka suunnittelu ja toteutus näkyvät nyt tuloksessa ja Karjalan MediaCenterin katsaus kuluneeseen vuoteen näyttääkin hyvältä. Odotetut kasvutavoitteet on saavutettu ja tehdyt investoinnit ovat olleet onnistuneita.

09.12.2008  Ulkoistettujen asiantuntijapalveluiden kysyntä on kasvussa

Asiantuntijapalveluiden kysyntä kasvaa epävarman taloustilanteen myötä. Yritykset hakevat toimintaansa tehokkuutta ulkoistamalla palveluitaan. Kilpailukykyyn vaikutetaan keskittymällä ydinliiketoimintaan ja lisäämällä kustannustehokkuutta.

03.12.2008  Iskelmälaulun suomenmestari 2008 Markus Kokkonen tekee työtä laulellen

Karjalan MediaCenterin kultakurkku Markus Kokkonen ei laula asiakkaiden sydämiin vaan tulosta syntyy varmalla ammattitaidolla. Kokkoselle Karjalan MediaCenter on joustava työpaikka, joka mahdollistaa iskelmälaulajan keikkailuarjen.

09.11.2008  Karjalan MediaCenter vaikuttaa positiivisesti Joensuun alueella

Karjalan MediaCenter vaikuttaa vahvasti yhteyskeskusalalla. Toimipaikkana Joensuu on ihanteellinen muun muassa hyvän työvoiman saannin vuoksi.

« Edelliset
123456789
Seuraavat »