Asiakaspalvelu ja muut puhelinpalvelut

Asiakaspalvelu on usein yrityksen tärkein tukitoiminto. Ulkoistamalla asiakaspalvelusi Karjalan MediaCenterille, saat  ammattitaitoisen henkilöstön vastaamaan asiakkaidesi yhteydenottoihin. Osaava henkilökuntamme neuvoo ja ratkaisee asiakkaidesi ongelmat nopeasti ja tehokkaasti, myös ruuhka-aikaan. Hoidamme puolestasi yritykseesi tulevat yhteydenotot joko kokonaan tai osittain.

Inbound-palvelutarjontaamme lukeutuvat muun muassa:

  • Vaihteen hoito
  • Tuote- ja palveluneuvonta
  • Tilausten vastaanotto ja kirjaaminen
  • Palautteiden vastaanotto
  • Reklamaatioiden vastaanotto
  • Palautteiden ja reklaamatioiden käsittely
  • Helpdesk- ja tukipalvelut
  • Asiakasrekisterin päivitykset
  • Ajanvarauspalvelu
  • Virtuaalisihteeripalvelut
  • Muut asiakaspalvelutilanteet

Pyydä tarjous>>

Puhelinpalveluihimme lukeutuvat sisään tulevien Inbound-puhelintöiden lisäksi ulospäin suuntautuvat Outbound-puhelintyöt. Toteutamme kaikki yrityksesi tarvitsemat puhelinpalvelut myynnistä ja markkinoinnista asiakaspalveluun, asiakaskyselyihin, markkinatutkimuksiin, puhelinhaastatteluihin sekä ajanvaraukseen ja buukkaukseen.