Henkilöstö

Karjalan MediaCenter työllistää parisenkymmentä myynti- ja markkinointitehtävissä toimivaa työntekijää Joensuussa ja saman verran Espanjan toimipisteessä Fuengirolassa. Henkilökunta koostuu puhelinpalveluiden, myynnin, yritysviestinnän ja asiakaspalvelun asiantuntijoista.

Osaava henkilöstö on palveluyrityksen tärkein voimavara. Karjalan MediaCenterissä panostetaan vahvasti henkilökunnan koulutukseen, työhyvinvointiin ja virkistystoimintaan; käytössä on modernit Call Center -työpisteet kalusteineen, hyvät tauko- ja koulutustilat sekä urheiluvälineitä, terveydenseurantaan tarkoitettuja laitteita, pelejä ja leffalainaamo henkilökunnan virkistyskäyttöön. Ajantasaisen osaamisen ylläpito ja kehittäminen on työnantajan, työntekijän ja asiakkaan etu. 

Turvattu asema työehtosopimuksella

Tärkeä osa Karjalan MediaCenterin henkilöstöpolitiikkaa ovat vakituiset työsuhteet ja yleisesti tunnetun työehtosopimuksen käyttäminen. Työntekijöiden aseman turvaa Tieto- ja tekniikka-alojen työnantajaliitto Tiklin ICT-alan työehtosopimus, joka määrittää mm. minimipalkan. Työntekijöiden halutaan sitoutuvan yritykseen niin, että työurat ovat pitkiä ja tietotaito pysyy yrityksessä.